Urząd Miasta Rzeszów |
Stanowisko ds. BHP | |
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów | |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 1 77 88 99 00 | |
bhp@erzeszow.pl | ||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy | poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, | |
2. Stanowisko do spraw BHP | ||
Imię i nazwisko | Marta Dral | |
Adres | ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów | |
3. Kompetencje pracownika do spraw BHP | ||
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. | ||
4. Podstawa prawna | ||
Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) art. 237.11 | ||
5. Struktura organizacyjna | ||
Zarządzenie Nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa | ||
6. Zadania | ||
Do zakresu zadań Inspektora ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy należy w szczególności: 1) kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; 2) sporządzanie i przedstawianie Prezydentowi, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; 3) udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych urzędu albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia do pracy; 4) przedstawianie Prezydentowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy; 5) udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, oraz w drodze do i z pracy, jak również podejrzeń o choroby zawodowe; 6) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy i stwierdzonych chorób zawodowych lub podejrzeń o takie choroby; 7) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy; 8) uczestniczenie w pracach, powołanej przez Prezydenta komisji bezpieczeństwa i higieny pracy; 9) współpraca z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp; 10) prowadzenie doradztwa dla pracowników urzędu w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
|
||
7. Tryb działania | ||
Zarządzenie Nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa | ||
8. Wysokość opłat | ||
Nie dotyczy | ||
9. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Przeglądy warunków i bezpieczeństwa pracy Wypadki w drodze do/z przy pracy Wypadki przy pracy Szkolenia organizowane we własnym zakresie dla osób zatrudnionych w podmiotach |
||
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych | ||
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35-064 Rzeszów. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Antoni Wilk, adres e-mail: iod@erzeszow.pl, ; 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; 4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną: 5. Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług; 6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania 7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług. |
||
11. Informacje nieudostępnione | ||
Nie dotyczy |
Urząd Miasta Rzeszowa |
Wydział Organizacyjno-Administracyjny | |
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów | |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 1 77 88 99 00 | |
ora@erzeszow.pl | ||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy | poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00 | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Alicja Trzyna | |
Adres | ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów | |
Alicja.Trzyna@erzeszow.pl | ||
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Dyrektor Wydziału: organizuje i kieruje pracą Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego przy pomocy dwóch zastępców dyrektora, a także sprawuje bezpośredni nadzór nad Oddziałem Zarządzania Dokumentacją. | ||
4. Zastępca Dyrektora | ||
Imię i nazwisko | Dorota Woźniak | |
Adres | ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów | |
Dorota.Wozniak@erzeszow.pl | ||
5. Kompetencje Zastępcy Dyrektora | ||
Sprawuje bezpośredni nadzór nad Oddziałem Kadr i Szkoleń oraz Odziałem Płac i Ewidencji Majątku. | ||
6. Zastępca Dyrektora | ||
Imię i nazwisko | Grzegorz Baran | |
Adres | ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów | |
Grzegorz.Baran@erzeszow.pl | ||
7. Kompetencje Zastępcy Dyrektora | ||
Sprawuje bezpośredni nadzór nad Oddziałem Organizacyjnym. | ||
8. Podstawa prawna | ||
Zarządzenie nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa, z późn. zm. | ||
9. Struktura organizacyjna | ||
1. W skład Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego wchodzą: 1) Oddział Organizacyjny; 2) Oddział Zarządzania Dokumentacją, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 3) Oddział Kadr i Szkoleń, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 4) Oddział Płac i Ewidencji Majątku Urzędu, którego pracą kieruje kierownik oddziału. |
||
10. Zadania | ||
Do zadań Oddziału Organizacyjnego należy w szczególności:
Do zadań Oddziału Zarządzania Dokumentacją należy w szczególności:
Do zadań Oddziału Kadr i Szkoleń należy w szczególności:
Do zadań Oddziału Płac i Ewidencji Majątku Urzędu należy w szczególności:
|
||
11. Tryb działania | ||
- | ||
12. Wysokość opłat | ||
nie dotyczy | ||
13. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
- | ||
14. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale | ||
- | ||
15. Informacje nieudostępnione | ||
- |